fleur129.gif


Ensinnäkin:
Antakaa nyt hyvänen aika mun rauhassa laskea äänet.

Toiseksi:
En todellakaan tiedä miksi tuolla 'Kategoriat'-osiossa näkyy jo nuo 'Äänet' - ja 'Annetut äänet'-kategoriat. Se ei ole minusta kiinni. Kysykää sitä vaikka Tuomakselta.

Kolmanneksi:
JOS, siis JOS, niin kävisikin,  että minun kissani voittaisi, niin en kai minä nyt niin typerä ole, että jättäisin sen vuoksi kaikki muut kilpailijat omista äänimääristään pimentoon ?
Tottakai olen utelias tietään kuinka paljon noi meitin likat saa ääniä, mutta SE EI RATKAISE PALKINTOSIJOITUKSIA !  Enhän mää nyt omille kissoilleni palkintoja jakele !

Ne jotka seurasivat Lokikolli 2007 kilpailua tietävät varmaan, ettei nämä sijoitukset ole pelkällä ääntenlaskulla selvät, koska muitakin palkintoja jaetaan kuin äänimäärien mukaan.
Mitä enemmän mulla menee aikaa noihin kommentteihin vastaamiseen, sitä pidemmän aikaa menee tuloksien julkaisemiseen.


fleur129.gif